marți, 26 ianuarie 2010

Faceti cunostinta cu Veronique Perrin





Veronique este una din papusile clasice ale seriei Fashion Royalty, sora Vanessei Perrin. Pentru ca mi-am propus ca intr-o zi, sper, sa le pot avea pe toate din serie(cate un model macar din fiecare), am achizitionat-o si pe Veronique. Modelul ales de mine se numeste Body Double, fiind lansat in doua variante: blonda si bruneta. Evident am ales bruneta, pe care am placut-o de la inceput in favoarea blondei care e superba la randul ei. Papusa are un aer retro de anii '20, cu parul aranjat in valuri si bijuterii de inspiratie din epoca. Hainele sunt a l 'epoque, dar stilizate, insa au acelasi aer "de demult." Veronique poate fi oricand reimbracata intr-o rochie retro, mai mult decat atat, colectia aceasta includea si 2 vestimentatii potrivite celor doua papusi.
Provocarea va fi sa le recreez in felul meu, pentru ea:)

4 comentarii:

  1. Minunate, indeed!
    Si eu prefer bruneta. E mai misterioasa, mai provocatoare. Dar toaleta blondei e de vis!
    Merci, Laura,pt aceste postari superbe!
    Farmecul aparte al acestor papusi este dat de frumusetea trasaturilor, mobilitatea corpului, aerul elegant si fascinant pe care il degajeaza.
    Cred ca orice persoana atenta la aceste detalii devine sensibila la acest gen de creatii si sfarseste prin a fi...colectionar!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai dreptate Della, unele papusi sunt chiar mici opere de arta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce rau imi pare ca nu am apucat sa o vad si eu live, la tine acasa. :( Este absolut minunata!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa ai ocazia in curand, eu te astept. Pana mai vii ii voi face si alte toalete, asa e cam sumara.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.