marți, 17 august 2010

Sari indian OOAK - Indian Sari OOAK













Daca tot am inceput sa va prezint creatiile mele OOAK, iata una dintre favorite: sariul de mireasa indian, realizat din matase naturala si incrustat cu margele, toate cusute manual. Costumul este o bijuterie in sine , nu sunteti de acord? In plus , desi acest sari a mai fost purtat si de superba mea Fashion Royalty Isha, iata ca i-am gasit un posesor definitiv: Barbie Exotic Beauty, pe care am avut norocul de-a o cumpara foarte , insa dezbracata si doar cu colierul original. Evident era nevoie de o interventie propice, asa ca am imbracat-o in aceste sari si i-am realizat niste cercei indieni pe masura.Va place?

Mai multe poze aici: http://www.flickr.com/photos/alyaalya12/sets/72157624312210129/

This indian sari was made some years ago. Now this Barbie Exotic Beauty that I bought nacked whars this beautiful OOAK sari was made out of silk and manually beaded.
. She only had her original nacklace, so I deceided to realize also earrings for her. Do you like this OOAK doll?

More pics here: http://www.flickr.com/photos/alyaalya12/sets/72157624312210129/

2 comentarii:

  1. Absolut superb sairulo...si i se potriveste de minune papusii...imi super place poza de flickr cu cele 3 indience....Princess of India mi se pare mai mult decat superba

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu le ador...am asteptat vreo 9 ani sa o am pe Princess of India si ma bucur enorm acuma ca le am pe ambele editii din Dolls of the World. Eu fiind fascinata de indiance incerc sa imi iau cam tot ce se poare in acest sens ;)

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.