sâmbătă, 25 septembrie 2010

Papusi de portelan Geisha











Poate va intrebati ce cauta papusile japoneze de portelan in lista de papusi de colectie. Ei bine eu le colectionez, pentru ca dupa traditia japoneza acestea sunt tot un fel de papusi fashion imbracate in hainele lor traditionale. Mainile, capul si picioarele sunt din portelan, resul corpului din "carpe".
Am aflat ca aceasta coafura si aceste Kimono era purtat de Oiran un fel de curtezane de lux din Japonia.

Those 2 fashion porcelain dolls are japanese Geisha , wearind traditional Kimonos. Their haircut and costume are luxuous . In fact they are special Geisha- Oiran, high- class courtezan.

7 comentarii:

  1. si ma rog daca nu va suparati cit costa o asemenea papusa ca am si eu una cu vechime de peste 40 ani

    RăspundețiȘtergere
  2. In magazin au costat in jur de 40 lei bucata, insa asta s-a intamplat in urma cu cel putin 8 ani. Una veche nu stiu cat ar costa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Doresc sa achizitionez o astfel de papusa. Ma puteti ajuta cumva?

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am una mai mica de vanzare, daca va intereseaza. Astea doua le-am cumparat de la un magazin cu produse decorative, intr-un asemenea loc, ar trebui sa cautati.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fara reclame personale ma mine pe blog, va rog. Pentru reclame se plateste taxa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si pe mine m-ar interesa astfel de papusi,insa nu am reusit sa gasesc niciunde.Mai aveti cumva de vanzare?

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.