duminică, 26 septembrie 2010

Papusi Idol Toys












O firma greceasca care produce papusi interesante( zei, eroi , peronaje mitologice) si cu care nu ma reusit sa iau inca legataura, este Idol toys. Am cumparat papusa Idol Toys acum 2 ani din Grecia la 20 de euro. E vorba de Hermes , o papusa complet articulata intruchipandu-l pe zeul cu acelasi nume. Va voi arata si celelalte modele produse de Idol Toys, din pacate momentan inaccesibile.
1, 2 Hermes/ Mercur- in colectia mea
3 Afrodita/Venus
4 Alexandru cel Mare
5 Apolo
6Artemis/Diana
7Atena/Minerva
8Heracles/Hercules
9 Poseidon/Neptun
10Pythia
11 Zeus/ Jupiter

Idol toys is a greek brand that produce mithological dolls. I bought some thime ago from Greece an Idol toys doll Ermis. (first pic).
Look all of them, aren't they wonderful?
1, 2 Hermes/ Mercury- in my collection
3 Aphrodite/Venus
4 Alexandre the Great
5 Apollo
6Arthemis/Diana
7Athena/Minerva
8Heracles/Hercules
9 Poseidon/Neptun
10Pythia
11 Zeus/ Jupiter


3 comentarii:

  1. Ce dragutza e Artemis...foarte interesanta ideea..mi se par chiar dragutze...desi in materie de Athena o prefer pe cea de la Mattel:P...sper ca Mattel sa continuie seria si cu Artemis si Hera

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi place foarte mult Zeus si Poseidon, mi se par superbi.Sa stii ca sunt foarte calitative papusile si hainele, nu difera cu nimic de productiile Mattel . In materid de Athena sunt insa de acord cu tine. Preferata mea e Artemis.

    RăspundețiȘtergere
  3. If ever you want/need to part with these please contact me! They are wonderful; sadly I only have the Herakles.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.