miercuri, 20 iulie 2011

Barbie Flavas in colectia mea





















V-am promis intr-un articol anterior ca va voi arata papusile mele Barbie Flavas. E vorba de doua mulaje si anume Happy D, cele trei papusi cu corp schimbat, articulat ( nu vi se pare si voua foarte diferite? totusi e unul si acelasi mulaj)
Celelalte doua aproape identice sunt Tika, ele asteapta niste corpuri noi, mai practice. Unul din proiectele mele era de a le transforma in Barbie OOAK , grecoaice, dar pana acolo mai vedem.
Pe Liam motociclistul il cunoasteti deja, acuma il puteti vedea in compania prietenelor sale :)

5 comentarii:

  1. Liam are mulajul lui Brandon din seria Beverly Hills 90210, nu-i asa? Uite: http://papusilemele.com/2010/01/28/beverly-hills-90210-dolls/

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu chiar, Brandon arata mai bine, mie Liam mi se pare cam pampalau :)). Mi l-as dori repictat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac mult hainele lor,nu sunt originale ale lor nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt toate haine Barbie nu Flavas. La unele din ele am si hainele originale, geci de piele, blugi, ceva tenisi. O sa le caut si le voi poza si pe alea sa le vedeti.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.