miercuri, 21 septembrie 2011

Ce mi-am luat din concediu!







In sfarsit, imi pare rau ca v-am lasat sa asteptati atat, iata ca va pot arata ce mi-am adus din concediu! Pot spune ca a fost o vacanta cu multe achizitii reusite, nu vi se pare?

E vorba de doua Barbie Basics, Steffie si Goddess, o Sindy veche Office Going cu haine si accesorii office pe care am luat-o f ieftina din cauza cutiei deteliorate si trei seturi de haine Barbie(unul dintre ele e cel de pe Poppy pe care l-ati vazut si inainte).

4 comentarii:

  1. E dulce nu? Stii ca nu sunt fana, dar mi-a placut mult costumul si accesoriile.

    RăspundețiȘtergere
  2. wow. Felicitari pt noile achiziti. Mi se pare foarte frumoasa BB Goddess, si Sindy, cred ca sunt destul de rare. Imi place mult imaginea de pe funadlul blogului

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Doru. Goddess e probabil mai rara, pe Steffie am mai gasit-o ulterior in 2 locuri , insa alte modele basics nu. Cu Sindy probabil e cam aceeasi poveste.

    Fundalul l-am aliniat sezonului :)...urmeaza si poze pentru benner.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.