joi, 16 august 2012

Barbie California Girls western

Multi dintre voi va amintiti de foarte rusita serie Claifornia Girls din 2004, papusile bronzate, in costume de baie , lansate in 2 editii, cu diferite mulaje , inclusiv un nou mulaj masculin, Blaine. Eu am iubit aceasta serie, din care, pe atunci, mi-am cumparat ce am putut si am mai completat ulterior.

Probabil nu multi cunosc seria western , papusi care la noi nu s-au adus, si din care eu mi-am cumparat atunci o Kalya din Germania. Am pastrat papusa intacta, la fel si haine, iar zilele astea am gasit-o si pe Barbie cu toate hainele si cizmele originale pe ea, mai putin palaria. Papusa din pacate are bretonul ciopartit, dar palaria face minuni.

I love this serie of dolls, the one in swimsuit and much more the western edition. My western CG Kayla was in my collection from a long time, bought from me from Germany. But soon I found this beautiful Barbie western Cg with complete costume  only without hat. I had another Kayla hat so I used it for Barbie.

Bucurati-va de ele alaturi de mine:
 Here they are in this nice diorama. Enjoy it with me:

 Kayla si Barbie se intalnesc la ferma, Barbie o perie pe Luna in timp ce Kayla arde de nerabdare sa p calareasca.

Barbie and Kayla meet to the farm...

Kayla: - Mai ai mult, Fulger nu mai are rabdare...
Barbie (razand): - Cred ca tu nu mai ai rabdare :)). Termin imediat si plecam!

Kayla wants to leave as soon as she can , but Barbie is not ready ...yet...


Barbie isi aduna lucrurile si cele doua prietene pleaca impreuna in mica lor escpada...

Finally Barbie take her things and they go. They make a long ride ...

Ratacesc ore in sir  apoi, cand se plictisesc, Barbie tine mortis sa sara obstacole. Kyala nu prea se omoara dupa asta si nici Fulger, asa ca Barbie, la care ii plac provocarile, adica sa calaresca fara sa, sa faca intreceri, sa sara obstacole, se aventureaza singura...

Barbie likes to jump and she try to do it...but...

...Insa se dezechilibreaza si cade...iar Luna se sperie si ea...

...she falls , and Kayla run to see what is happen with her...Luna is also scared but is healthy...

Kayla fuge sperita sa o ridice, nestiind cat de grava e cazatura...

Kayla: - Esti bine, te-ai lovit tare?
Barbie: - Am avut noroc ca Luna m-a protejat si nu am cazut prea rau. Ea s-a lovit?
Kayla- Luna e bine, ar trebui sa-i multumesti si sa o linistesti pentru ca e tare speriata!

Barbie thanks to Kayla and decide to help Luna to relax...

Barbie o mangaie pe Luna si ii da zahar, iar Kayla face la fel cu Fulger...

She caress Luna and give her sugar, and Kayla do the same wit her horse Fulger... 

In sfarsit , fetele se aseaza pe o buturuga sa se odihneasaca, Barbie, care desi nu vrea sa recunoasca, s-a cam lovit la spate, se straduieste totusi sa cante la chitara, ca sa uite incidentul...

They seated on a wood stub and play guitar...

Seara le impinge catre casa, obosite, dar fericite ca pana la urma s-au simtit excelent!

The evening comes and they leave home tired but happy having a such a good afternoon!






6 comentarii:

  1. Chiar a fost foarte reusita seria. Si papusile cu cai mi se par ca sunt cele mai reusite, sau cel putin imi plac mie cel mai mult. Sunt foarte frumoase si Barbie si Lea, imi plac si caluti. Vroiam sa iti atrag atentia, in caz de nu stiat, calul negru e Disney, si e calul lui Mulan numit Khan. Era un gifset scos de Mattel cand a fost lansat filmul. Cred ca e printre singuri cai de la Mattel care nu au coada din par.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiam de cal, mersi, il am demul si imi place ca e negru . Nu am caii originali CG, din cate am vazut aia au si accesorii.

      Ștergere
  2. Si mie imi place acesta serie la nebunie,atata de bine facute,si hainele foarte dragute,felicitari ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, am mai vazut o barbie dinasta la cineva de vanzare dar cu hainute incomplete. Sunt f faine, si mei imi plac, si se pot folosi pe orice papusa separat.

      Ștergere
  3. Hello from Spain: I love Barbie and Kayla. She are wearing very appropriate clothing for riding. You have a lot of clothes for your Barbies. I have also several horses in my collection. I love the picture of Barbie playing guitar. A great job. Beautiful diorama. Keep in touch

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. For those dolls I have their original clothes and it looks very western ;)
      I have only 3 horses in this moment those 2 and a pony. I had a lot but a sold them.

      Ștergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.