vineri, 21 septembrie 2012

Barbie Yuletide Yummies 2012


Papusile cu tematica de sarbatori au fost intotdeauna o categorie aparte. Mi se pare interesant ca anul asta au realizat aceasta vintage repro, creata pentru Membrii Fanclubului Barbie collector 2012, a carui aer nostalgic este intretinut nu doar de mulajul specific, ci si de combinatia de culori si eleganta tipica celei mai infloritoare perioade din istoria Americii. In plus accesoriile , doua cani si prajiturele, intregesc aceasta nota caracteristica.
Mie imi place mult machiajul si funtitele, voua ?


3 comentarii:

  1. Mi se pare foarte reusita papusa. Mie cel mai mult din seria imi place Thanksgiving Day, care si ea vine cu platoul cu curcan si alte accesori. Am inteles ca o sa continue seria de Holiday Hostess si la anul, sunt curios ce sarbatori o sa mai faca, presupun ca New Year si Easter. Am vazut ca e bataie deobicei pe aceste papusi

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie mi-a placut Thanksgiving si asta imi place. Insa nu m-as zbate sa o cumpar , poate as lua separat hainele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello from Spain: I love this new Barbie. But for me it's too expensive. I will not buy. Keep in touch

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.