marți, 18 septembrie 2012

Grace Kelly

Va povesteam ca am gasit tot felul de collector in Creta. Nu m-am putut abtine sa nu iau si pt mine ceva , mi-a placut foarte mult aceasta Grace Kelly imbracata ca in filmul Rear Window. Papusa este draguta, cu un mulaj ce aminteste de Mackie, iar hainele sunt elegante si sobre stil 60's. In plus m-a atras combinatia de culori rafinate.
Din pacate pana la destinatie cutia a cam suferit si s-a distrus. Ma gandisem sa o las in cutie, dar cred ca o voi scoate.

Among other dolls that I sow in Crete, I choose This lovely and elegant Grace Kelly, Rear Window. I like the dolls face and the clothes that are very elegant, in fine colors, 60's.
The box suffered some damaged on the way so I had to get her out of there.

8 comentarii:

  1. Oh,ce frumoasa este,felicitari pentru ea,cat a costat?mie imi place mult cea in rochie albastra ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A costat 40 euro, era si cealalta, dar sa stii ca din pacate fata papusii este foarte turtita si arata rau. Rochia albastra nu e asa impresionananta ca in poze, si mie aia mi-a placut la inceput, dar cand le-am vazut impreuna nu se comparau.

      Ștergere
    2. Mi se pare super pretul. Mi-ar fi placut sa se gaseasca si la noi Barbie Collector la asemenea preturi. Precis daca e adusa in tara la noi ar fi peste 300 :(. Si pirati din caraibe le-am vazut la noi dar o papusa costa mai mult decat am dat eu pe amandoua cu tot cu shipping si taxe

      Ștergere
    3. Ca de obicei la noi raportul salarii-pretuti este complet eronat. Papusile sunt considerate probabil obiecte de lux si preturile sunt absolut absurde.

      Ștergere
  2. Felicitari pentru noua achizitie. E chiar superba. Imi plac foarte mult hainele. E foarte rafinata papusa. Astept poze si cu ea scoasa din cutie daca te hotaresti sa o scoti :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hello from Spain: congratulations on your new doll. She is elegant and beautiful. Keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  4. I can wait to put her in a diorama. See you soon!

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.