sâmbătă, 6 februarie 2010

Ce poti face cu o bunicuta , niste mobila si accesorii de bucatarie si multa imaginatie :)






Departe de a fi singura mea sceneta cu papusi, "bucataria bunicii" este cea mai recenta. Bunicuta, membra a setului "Happy Family" este o adorabila papusica mai in varsta, cu riduri, parul carunt, un corp mai matur si un zambet incofundabil de blandete pe fata. Am iubit-o din prima clipa cand am vazut-o, pentru ca imi amintea de bunica mea. In plus i-am dat acel rol pe care bunica mea l-a jucat intotdeauna genial: de bucatareasa "minune". Evident bunicuta are si doua nepotele(alias eu si sora mea) si asa am reusit sa recostitui o scena de viata, care a atins cele mai subtile corzi ale sufletului meu.
Dulapiorul natur l-am pictat si decorat cu hartie colorata, la fel si peretii , iar bucatarioara am accesorizat-o cu o gramada de decoratiuni si mancaruri, toate in regim de roz.
Bunica poarta unul din costumele setului "Barbie at work", pe care l-am prezentat cu catva timp in urma si care o prinde de minune!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.