marți, 14 septembrie 2010

Jala o papusa creata pentru a imbraca hainele Esprit! Jala a fashion doll created for Esprit !






Uite ca am descoperit-o, si asta numai multumita Adei care mi-a dat un link de unde am putut ajunge in sfarsit sa identific aceasta papusa!!!!
Numele ei este Jala si a fost creata in anul 2000 de Esprit Toys in colaborarea cu Remus Toys din Germania. Poarta evident hainute semnate Esprit pe care eu le aveam in colectie adunate din diverse surse. Evident am costumat-o cu ele.

Pozele 1-3
Camasa verde in carouri si fustita de blugi Esprit
rucsacel, tenisi Mattel
snowboard
Pozele 4-5
Camasa si pantaloni Esprit
Maieu, poseta pantofi Barbie
ochelari de soare America's next Top model

Numele ei in colectia mea este Rajin, i se potriveste asa-i? ;)

The misterious doll is finally reveled: her name is Jala and she was produced by Esprit Toys and Remus Toys from Germany in the year 2000.
Now she whears Esprit clothes that I already had in my collection:
Photo 1-3
Esprit shirt and skirt
Mattel pourse and shoues
snowboard
Photo 4-5
Esprit shirt and pants
Barbie Tshirt, pourse and shoues
sunglaces America's next Top model

Her name in my collection is Rajin.

2 comentarii:

  1. Foarte dragutza papusa..pana akum nicinu staim ca exista haine Esprit pt papusi....dar presupun ca nu au avut asa succes la public papusile de nu se mai gasesc akum nu?...oricum foarte dragutza atat papusa cat si hainutzele

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte greu se gasesc, eu din intamplare am dat peste ele. In plus asa cum am si zis, eu nu stiam initial ce papusa e, iar hainele le luasem separat, bine ca le-am potrivit , a iesit fain :)

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.