joi, 11 noiembrie 2010

Jody in sfarsit acasa!!






Dupa o lunga asteptare, in sfarsit iata-le si pe dragalasele mele Jody , despre care v-am mai vorbit. Casuta le astepta demult, asa ca, in sfarsit iat-o populata.
Cele doua papusi, varianta alba si negresa dispun de 2 costune originale (cele din imagine), alcatuite din rochite, cizme, pantalonasi, si palarie si de inca un costum cu palarie , tot de epoca, neorginal, cumparat impreuna cu negresa.
Sunt niste papusi extrem de dragalase cu par foarte lung si mulaj asemanator papusilor Tuesday Taylor realizate tot de Ideal toys.
Jody este o marca de papusi produse in anii '70, fiind la ora actuala dedicata exclusiv colectionarilor.

3 comentarii:

  1. Ce frumoase sunt..Felicitari ca le-ai primit..se potrivesc de minune cu casa...sunt mai mici decat Barbie sau doar mi se pare mie?

    RăspundețiȘtergere
  2. esti foarte talentata felicitari

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult, am cam avut ceva de asteptat dupa ele, dar in sfarsit iata-le! Sunt mai mici decat Barbie ceea ce e un avantaj, pentru ca acest raft in care am amenajat casa lor nu se potriveste cu inaltimea Barbie. Deobicei alte papusi trebuie tinute pe scaun .

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.