vineri, 10 decembrie 2010

Andreea Tirdea si colectia ei de papusi Liv











Andreea este prima care a raspuns apelului meu de a trimite poze cu colectia personala de papusi Liv. Multumesc Andreea!
Ea are 10 ani si este indragostita de papusile Liv.
Acestea sunt papusile ei: Liv "outdoor" - Katie si Alexis, trebuie sa recunosc ca le am si eu pe cele doua si sunt bestiale. Le poti imbraca cum vrei si poti face diorame deosebite cu ele.
Nu mai prejos e ultima ei achizitie Sophie "schools Out" blondina cu ochi albastri.
Andreea face si haine pentru papusile ei, puteti vedea o creatie de-a ei in prima poza.

Iata-le jucandu-se in voie :)

ASTEPT SI POZELE VOASTRE CU COLECTIILE PERSONALE DE LIV SI ORICE ALTE PAPUSI!!!

12 comentarii:

  1. Iti multumesc mult ca mi-ai postat pozele:*Apropo,verifica-ti E-mailul,mai gasesti niste poze trimise de la mine;)

    RăspundețiȘtergere
  2. da dar poti sa-mi spui de unde leiai luat?

    RăspundețiȘtergere
  3. Liv se gasesc in toate supermaketurile, la Noriel etc. Cauta!

    RăspundețiȘtergere
  4. De unde ai luat papusile Liv si hainele Liv ?

    RăspundețiȘtergere
  5. La ora actuala papusi si haine se gasesc cam la toate supermarketurile sau la magazine de jucarii gen Noriel.

    RăspundețiȘtergere
  6. Andreea , imi poti spune si mie unde se gasesc peruci liv ?

    RăspundețiȘtergere
  7. Cauta in Metro, Real, Auchan, Noriel. Am si eu o peruca Liv second de vanzare daca te intereseaza scrie-mi la adresa alyaalya12@gmail.com.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum arata peruca pe care o vinzi ?

    RăspundețiȘtergere
  9. cat costa katy cu bicicleta

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga dollscollector,ma numesc Alexa,am 11 ani si am toate papusile liv si mai am si accesori pentru ele.In caz ca vei avea nevoie de poze cu ele,scrie pe aceasta pagina.Sper sa imi scrii.

    RăspundețiȘtergere
  11. buna eu sunt inebunita dupa papusi liv si chiar imi deresc una puteti sa imi spunneti unde gasesc in medias?

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.