miercuri, 22 decembrie 2010

Ingerii Barbie, o minunatie a sarbatorilor!

























Multa lume este fascinata de acesti ingeri din seriile "Holiday Angel Barbie" si pe buna dreptate. Frumusetea lor este cu adevarat angelica si te face sa visezi la acea atmosfera de caldura de sub brad. Editiile au deobicei o varianta alba(blonda) si una afro-americana(bruneta).

In colectia mea am un singur inger din aceasta seria Barbie Holiday Angel 2006 si trebuie sa recunosc ca are un mulaj cu totul deosebit si o gingasie aparte. Am cumparat aceatsa papusa de la cineva intr-o stare precara, as aca a trebuit sa slefuiesc dimanatul, si sa-i adaug niste aripi , pentru ca ii lipseau, inainte de a-i putea admira toata frumusetea.O veti putea vedea curand intr-un articol separat.

Credit:http://www.dollgenie.com/a/angels.html

Un comentariu:

  1. Foarte frumosi sunt...Golden Angel mi se pare cea mai frumoasa...desi si cele din Angels of Music sunt superbe. Cel mai mult imi displace Couture Angel din 2010...personal cred ca daca nu ar avea aripile ar fi pur si simplu o Barbie obisnuita...desi imi place mult rochia :P

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.