miercuri, 19 ianuarie 2011

Barbie anii ' 70 - cele mai noi papusi vechi din colectia mea












Se pare ca e o saptamana propice papusilor vechi , pentru ca ata eu cat si Ada am avut norocul de a gasi cateva exemplare rare si superbe ;) Iata-le pe:
Barbie Quick Curl 1973 - rochita roz cu carouri originala
Francie (verisoara lui Barbie ) Quick Curl 1973 - rochita galbena cu carouri originala
Barbie Cara Ballerina 1976 o negresa rara si superba cu mulaj Steffie cu coronita originala si rochita veche
si cei doi baieti , pe care m-a ajutat Ada sa ii identific:
Ken superstar, anii '80
"Ken" Sunshine family produs de Mattel in anii '74-'78.

8 comentarii:

  1. Ken este Superstar. Stiu sigur dupa haine. Stiu si baietelul...lasa-ma sa imi aduc aminte. Sunt superbe oricum! Chiar am avut noroc chior amandoua.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gasit baiatul. Este din seria Sunshine family: http://www.dollreference.com/mattel_sunshine_family.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt superbe,desi nu sunt fan Barbie ani 70'-80'dar au ceva ce le fac foarte speciale.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi mult, bine ai zis, au ceva special, patina timpului , as zice . ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Wow mersi Ada, super! Chiar e dulce seamana la stil cu Jody.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.