sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani 2011! cu Barbie, Evi si Jessie. Happy new Year! with, Barbie, Evi and Jesssie.










:



La multi ani tuturor! Natura ne-a pregatit pentru acest inceput de an o atmosfera de basm cu zapada , ninsoare si nameti.
In padure , unde nu prea se circula, e feeric, asa ca mi-am petrecut cu placere timpul in zapada alaturi de cateva papusi simpatice imbracate de sezon, iar rezultatul a fost o distractie pe cinste si aceste diorame care- mi amintesc de iarna perfecta din Narnia :))
Ele sunt: Barbie AA(negresa) in hainute Steffie, Midge(Barbie) in hainute Barbie, Evi surioara lui Steffie si Jessie o papusica necunoscuta la noi, complet articulata si etrem de frumoasa, pe acre am descoperit-o abia acum in decembrie cand am achizitionat-o intamplator.

Happy new year! Me and my girls have fun in the forest. The snow is big and dreamlike.
Little Evi, Midge, Jessie, and Barbie AA, wearing their winter clothes has adventures in the snow banks.

4 comentarii:

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.