duminică, 9 ianuarie 2011

Steffi Love in colectia mea





Se pare ca am dat in boala Steffi :)) dupa ce am vazut ce potential poate are! Dupa crearea primei papusi Steffi repaint si OOAK, m-am decis ca trebuie sa- mi iau una numai pentru mine. Si iat-o pe prima mea Steffie "Hip Wear" exact asa cum o vreau eu, bruneta, deosebita, frumos imbracata si pregatita de repaint.:)
Mi se pare chiar adorabila!

Mai multe despre Steffi OOAK aici: http://artldolls.blogspot.com/2011/01/steffie-love-ooak.html
http://magazinulcolectionaruluidepapusi.blogspot.com/2011/01/steffi-love-colectia-lenjerie.html

2 comentarii:

  1. Este atat de draguta si cred ca are suvite blonde daca nu ma insel,si bafta la repaint :d

    RăspundețiȘtergere
  2. Are de fapt suvite aurii, este una din cele mai speciale Steffi pe care am vazut-o. Mersi ;)

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.