duminică, 30 ianuarie 2011

Va plac bulinele?
















Bulinele mi se par fantastice! Sunt foarte decorative, au un aer retro si pot fi exista pe orice combinatii de culori.
Cele trei tinute , desi diferite, au ceva in comun: imprimeul cu buline.
Rochia portocalie OOAK este realizat din matase si purtata de o Barbie repro.
Tinuta lui Caliente(roscata) este alcatuiata dintr-o fusta OOAK cu buline alb negru , un corset Fashion Royalty, ciorapi plasa si pantofi rosii semnati tot de Jason Wu. Papusa mai poarta cercei ciorchine din pietre semipretioase.
Poppy Parker, Cassiopeea, poarta rochita Steffi Love Flamenco, si cred ca o prinde de minune.

Deci ce ziceti, va plac bulinele?

5 comentarii:

  1. Buna! iti fac azi reclama pe blogul meu si vreau sa te intreb daca mai ai imbracaminte de dantela pentru papusi ca sa ma inspir ca mie imi plac foarte mult hainele care le ai in colectie! Eu am colectie de fotografii cu danyela

    RăspundețiȘtergere
  2. Momentan numai ce ai vazut pe bloguri.Voi mai lucra insa cu dantela pt ca se poarta, asa ca o sa mai vezi alte modele in viitor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Laura dar PP are un defect la mana dreapta? si totusi daca ar avea tot frumoasa ramane :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Da din pacate, cand am cumparat-o si am dezbracata-o i s-a rupt mana. Astept sa vad daca mi-o inlocuiesc celi de la Integrity cum au promis, sau imi trimit un corp nou. daca nu va trebui sa-i cumpar unul.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.