vineri, 4 februarie 2011

Papusi Barbie asitice - mulajul Kira









Mereu mi-au plcut papusile Barbie mai deosebite, de aceea am indragit mult mulajele asiatice . Barbie cu mulaj Kira, denumite Kira, Miko sau Marina, in functie de perioada aparitiei, tara de origine sau model, sunt destul de rare si au trasturi imposibil de confundat.Trebuie precizat ca fiecare model in parte are alta amprenta a ochilor( linii, stelute etc) lucru vizibil cu precadere la modelele mai vechi din anii '80.
Le-am identificat pe cele trei Marina si Miko din colectia mea, respectiv :
1.Barbie Marina Surfcity 2000- in rochita verde, prima mea papusa cu mulaj Kira, i-am schimbat corpul cu unul articulat
2.Barbie Tropical Splash Miko 1994- in rochita Barbie in dungi, a doua achizitie, i-am schimbat corpul cu unul articulat
3. Barbie Aqua Magic Marina 1989- cea mai recenta achizitie de acest fel , in rochita originala Mattel din anii '80 cu imprimeu Disney

7 comentarii:

  1. I love her too, she's a rare Barbie, and I like her special mold.

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mult mulajul de Kira....pacat ca Mattel nu il mai foloseste...ar putea sa il reindroduca. Ar arata bestial ca o Barbie Basic cu machiajul modern

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce buna idee ai...chiar ar arata bestial. Oare nu au un carnet de sugestii, sa le mai soptim si noi colectionarii ce ne-ar placea?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce superbe sunt,mie imi place cea in rochie verde este superba :x

    RăspundețiȘtergere
  5. Love Kira :)
    Kira wet'n wild is very beautiful:)

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.