marți, 22 noiembrie 2011

FR Monogram 2011





Va las sa le admirati pe FR Monogram in elegante rochii de seara, numele sunt extrem de pretentioase ce ziceti papusile se ridica la acest nivel?
1."Jubilation"
2."Illumination"
3."Fascination"
4. "Beyond the Still"
Preferata mea in acest caz este blonda in albastru a voastra care e?

Look at those FR Monogram, with elegant gowns and resonant names. Do you like tham? 1."Jubilation"
2."Illumination"

3."Fascination"

4. "Beyond the Still"

My favorite is the blonde , how about you?

Credit: http://www.marlbe.com/barbie.cfm?department=Integrity%20Toys&category=Fr%20Monogram

4 comentarii:

  1. Prima,cea cu rochia verde arata absolut senzationala :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt superbe. Preferata mea e tot blonda in albastru, dar imi place mult si rochia lui Fascination, mi se pare foarte interesanta

    RăspundețiȘtergere
  3. Si rochia verde imi place , dar parca papusa nu e asa spectaculoasa. Blonda e pur si simplu frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. doamne, ce reusite sunt! Cea in verde e senzationala!

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.