miercuri, 2 noiembrie 2011

Halloween party












Am realizat aceasta simbolica petrecere costumata de Halloween, care mi-a dat ocazia de a gasi costume potrivite pentru papusi. Ideea de carnavalesc mi-a placut intotdeauna , asa ca iata-le.
1.Druida
2. Petrecerea
3. Liv saltimbanc
4. Liv western
5. Liv toamna imbelsugata
6. Liv "I love tea "
7. Barbie Flavas printesa
8. Barbie astronaut
9. Midge "Animal Planet"
10. Midge bucatareasa
11. Masa de Halloween
Preferata mea e druida in costum alb. A ta care este?
Da-le o nota in ordinea preferintelor!

4 comentarii:

  1. Druida este si preferata mea:D
    Acum imi dau seama ca ultimele comentarii lasate nu s-au publicat - de cand mi-am scos pe blog sistemul acela de verificare la comentarii mereu uit ca dupa ce dau posteaza comentariu trebuie sa si astept sa vad daca imi mai cere sau nu ceva:). Asa-mi trebuie:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte marfa pozele. Druida este si preferata mea. Imi place mult mai ales ca e roscata. A doua ca preferinta e Barbie astronaut si a treia ar fi Midge

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa termin si celelalete druide, din pacate, desi erau programate pentru diorama asta mai trebuie sa astepte.

    RăspundețiȘtergere
  4. Midge in salopeta bej este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.