sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Toamna in padure cu Liv - A fall day in the forest with Liv
















Dragutele clone Liv m-au inspirat in ultima vreme, din acest motiv le-am luat cu mine in padure, unde am facut o sesiune foto de toamna. Eu iubesc acest peisaj auriu strabatut de razele blande al soarelui, iar papusile mi se pare ca s-au aflat exact in locul potrivit.
Cum vi se par acum cu peruci si haine diferite?

In in beautiful autumn day I made some photos with my Liv clones in the forest.

3 comentarii:

  1. Rochita albastra cu flori este foarte draguta,imi place mult imbracaminttea lor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte marfa pozele. Peisajul e de vis. Datorita acestor zile insorite si culorile frunzelor e toamna anotimpul meu preferat :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e perioada care ma fascineaza si pe mine, imi da un sentiment de evadare in afara timpului...chiar bine de facut poze ;)

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.