luni, 19 martie 2012

Barbie Fashionista noi seturi de haine







Noile seturi de haine Fashionista My Fab Life mi se par net inferioare seturilor Stardoll, cel putin din punctul de vedere al unui colectionar. Mattel merge pe aceeasi linie adolescentina de hainute sumare cu sclipici, imi place insa ca a mai depasit faza roz .
Totusi as opta pentru cateva din hainutele pe care le inculd.
Voua cum vi se par?

New clothes from Barbie Fashionista My Fab Life. I like some of thise clothes, especially because they are not pink all of them.
Do you like it?

4 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine, bine macar ca am scapat de roz, dar ca si tine si mie mi-ar place cateva din hainele din seturi, mai ales cizmele inalte din set-ul 3

    RăspundețiȘtergere
  2. Da alea sunt chiar super...am impresia ca Mattel a inceput sa faca linii de papusi si accesorii cumva prestabilite. Barbie payline e mereu roz sau pe acolo si foarte infantila, in timp ce Stardoll sau Monster High au cu totul alta tinuta.
    Eu speram ca Barbie Fashionista sa se ridice la nivelul Stardoll dar cred ca nu vor merge niciodata in directia asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici eu nu cred ca o sa mearga in directia Stardoll. Oricum cred ca se orienteaza dupa ce vor fetitele mici, si cred ca fac hainele cat mai simple ca sa nu aiba dificultati la schimbarea lor. Tousi eu cred ca si copii mai mici ar fi impresionati de alte haine, mai sofisticate

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi pare rau ca pun haine dinastea pe Fashionista , iar la Stradoll care sunt f mature si superbe la fac doar corpurile alea tepene cu care nu poti sa face nimic. Nu crezi ca ar avea mai mult succes cu corpuri articulate la Stardoll?

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.