miercuri, 21 martie 2012

Barbie Ocean Friends Marina










Aceasta diorama nu este inca terminata,insa am vrut sa va arat noua mea Kira(cea in rochita roz) "Barbie Ocean Friends Marina". Are si costumul original , dar corpul este de Fashionsita, al ei era stricat si model vechi. Mai are nevoie de un repaint la spranceana si cam atat, eu zic ca e superba, voi? Cealalta in mov este Marina Surf City cea mai frumoasa papusa cu mulaj Kira din colectia mea.

Meet my new Barbie Ocean Friends Marina, Kira mold. She wears a pink dress. I have also her original swinsuit, but I had to change her body because it was out of order. I like a lot Fashionista bodies as you already seen.
The other Kira is Marina Surf City my favorite Kira mold doll.

6 comentarii:

  1. Felicitari. E foarte frumoasa Ocean Friends Marina. Imi place mult mulajul, mi-ar place sa il readuca. Pana la urma ai incercat cariocile de care ti-am scris atunci? Ca aveau magazin si in Timisoara. Chiar sunt curios cum sunt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca nu le-am incercat, o sa caut linkul si ma uit unde o fi magazinul. Nu am avut bani atunci ca erau cam scumpe si imi trebuie cel putin 3-4 culori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua din Spania: Surf Kira oraşului Barbie Marin este, de asemenea, preferata mea. Am prefera, de asemenea, organismele de modă. Îmi place de masă şi un coş cu alimente. Am fost foarte elegant. Îmi place. Păstraţi legătura.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut ca era in jur de 20 de lei unul. Ai putea pentru inceput sa cumperi doar unul, de exemplu o culoare maro sa incerci sda faci repaint pe alta papusa la sprancene sa vezi cum e, decat sa dai bani pe 3-4. Unul si vezi daca merge. Sunt chiar curios

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari pentru ea,este draguta,cea in mov imi place si mie foarte mult cum arata :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Marta: Multumesc.Vei vedea in curand dioarama completa :)

    Doru: da si asta e o idee, o sa iau unul maro pt inceput si o sa va povestesc cum a mers.

    Bogdan: mulumesc, sunt chiar foarte frumoase ambele, am 4 la ora actuala dar ele doua imi plac in mod deosebit.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.