duminică, 11 martie 2012

Noutati de ultima ora! New things in my collection






Poate unii din voi ati vizualizat in saptamana care a trecut noutatile de pe Facebook. Poze reale , respectiv personale nu am inca pentru ele , dar vor fi in curand :)

Pana atunci insa, iata cateva noutati care sunt deja in posesia mea:

1. Salon de coafura Playwell, anii '70. WOW!!! atat am putut spune muta de uimire cand l-am cumparat!
Este compus din 2 piese de baza, respectiv scaunul si casca, aceasta din urma are un ventilator care sufla aer si scoate un sunet specific cand este conectata la scaunul cu baterii. Pe langa acestea, mai are 4 bigudiuri si un piaptan.
Setul este realizat in Hong Kong cam ca toate clonele din perioada aceea. Mi se pare super la standarde Mattel si am bucur foarte mult ca il am!

Cele trei scaune impletite sunt deosebite pentru ca au schelt din fier forjat de culoare verde. Abia astept sa le pun intr-o diorama undeva in gradina !

I hope you already seen my new dolls and furniture from Facebook. I don't have for those real pics but i'll make some soon.
Until than let's see my newest thing form this week:

1. Hairdressing salon by Playwell made in Hong Kond in 70's.The chair works with batteries that operate the helmet. The helmet blow air. WOW!!! I'm so happy to have this set . Do you like it?
2. Three chairs made from wrought and natural fibre.

3 comentarii:

  1. Foarte tare salonul! Cum se numește clona? Este uber draguta. Si felicitări pentru indianca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu nimic altceva despre el si nici despre papusa. Pe ambalaj sunt diverse poze, una chiar pare un cap de Barbie TNT de unde am dedus ca e facut pentru toate papusile epocii.
    Mie clona aia imi seamana cu alea facute in Hong Kong in anii '70.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant scaunul de salon, si in stare impecabila. Imi plac foarte mult cele trei scaune si chiar cred ca ar arta super intr-o diorama cu gradina

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.