luni, 9 aprilie 2012

Monster High Nefera de Nile la Noriel




Colectionarii de Monster High vor avea o bucurie de Pastele acesta. Magazinele Noriel au adus-o pe Nefera de Nile (din pacate nu si pe sora ei Cleo , nu inteleg de ce ). Papusa este chiar reusita, si dupa standardele mele, care nu sunt colectionara de MH.
Asa ca, dati-i fuguta sau scrieti o scrisorica la Iepuras ;)!

Credit image: http://www.fanpop.com/spots/monster-high/images/29476285/title/nefera-de-nile-azura-photo
http://www.fanpop.com/spots/monster-high/images/26579918/title/nefera-de-niles-doll-phot

12 comentarii:

  1. Ba au adus-o si pe Cleo si pe Operetta. Am pus poze ieri din magazine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu as vrea-o pe Nefera,arata superb,si este putin mai inalta decat celelalte MH :)

    RăspundețiȘtergere
  3. La noi nu :(. Poate o sa o aduca, dar ieri nu era.

    RăspundețiȘtergere
  4. stiti cumva daca o aduce si pe frankie stein ca vreau sa o cumpar....plz sa ma tineti la curent daca vine

    RăspundețiȘtergere
  5. Intrati pe www.worldoftoys.ro
    Gasiti Monster High si Barbie Fashionistas.

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumim de pont Delia. Vad ca MH sunt mai ieftine, dar Barbie sunt mai scumpe decat im magazin :(

    RăspundețiȘtergere
  7. Am ieftinit si Barbie, acum nu cred ca sunt mai scumpe decat in magazin.

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna!Daca vrei sa intri pe pagina mea Monster High aceasta este:
    LaLaBandFanclub.blogspot.com
    Stiu ca are acest nume dar este despre Monster High si cine stie poate o sa colaboram.

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi pare rau, dar nu colectionez MH. Articolul era pentru fani.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.