vineri, 31 august 2012

Fashion Fever Kira partea a III-a

Trebuie sa va spun "pe curand" si sa va las in compania acesti spledide Kira, unica si eleganta , pana la intoarcerea mea din vacanta.
Este singura Kira al carui mulaj Kayla difera total de surorile ei cu mulaj asiatic tipic. Papusa nu am gasit-o niciodata in Romania si a fost in lista mea de preferinte de foooarte mult timp. Imi plac in mod special ochii ei blanzi si sparancenele serpuite.
Am cumparat-o acum cateva saptamani de pe ebay , la un pret acceptabil, pentru ca era second. Are bluzita si blugii originali, insa aceste haine chiar nu mi-au placut foarte mult comparativ cu altele din seria FF.
In aceste poze poarta haine Barbie Basics, ochelari DG si bijuterii handmade.
Am pozat-o si langa cateva FF Kayla, singurele ramase azi in colectia mea, si langa Kira, ca sa vadeti diferenta.
E superba, asa-i?

Kira is a special doll, she didn't have the classic Kira mold, but Kayla  and she also have beautiful eyes and eyebrow.
She wears BB clothes and handmade jewelery. I have some of her original clothes the shirt and the pants, but they are not very impressive.
Of course she's rebody now.




















6 comentarii:

  1. Foarte frumoasa si deosebita. Si mie imi place mult. Imi plac si hainele. Vacanta placuta si te asteptam cu poze de acolo :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Doru, am pregatit terenul pt poze acolo, sper sa fie ceva deosebit .

    RăspundețiȘtergere
  3. Este chiar superba,arata foarte bine cu acei ochelari,toate sunt extrem de dragute ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut din vacanta! Ochelarii ii dau acel aer Chanel din reclamele la parfumuri si mie imi plac.

      Ștergere
  4. Hello from Spain: enjoy your holiday. I wait for your return. These pictures are gorgeous ... keep in touch

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hallo from holiday! Soon I will have some pictures form here.

      Ștergere