joi, 18 octombrie 2012

Erin a ajuns ! Erin is finally arrived!

Erin High end Envy este una din reusitele IT de anul acesta. Papusa a primit un nou mulaj, mai voluptos, iar combinatia dintre buzele rosii, parul ca focul si ochii turcoaz cu gene lungi este incendiara.
Papusa poarta o rochie de seara din dantela, matase si voal plisat, cercei din margele cu o cruciulita turcoaz (ca si ochii) din pietre, un inel patrat cu piatra neagra  si un set mare de bratari din metal auriu care revin la seria Nu Face .
Sandalele din plastic negru transparent cu toc din metal auriu, completeaza tinuta eleganta alaturi de o poseta plic, negru cu ciclam.
La fel ca toate produsele IT papusa are detalii cat mai realiste posibil si o forta care nu egaleaza decat cu frumusetea sa.

Erin High end Envy is one of the great IT dolls from this year. The new mold, the turquoise eyes , the long eyelashes the red hair and the red lips make from this doll a diva.
She wears  a black dress from silk and lace , golden beads earrings decorated with turquoise stones , a golden ring with a black stone and a lot of metal bracelets.
The shoes are made from black transparent plastic with a golden heel.













7 comentarii:

  1. E foarte frumoasa. Felicitari pentru ea. Imi place mult noul mulaj a lui Erin

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Doru si eu am fost foarte incantata de ea, vechiul mulaj nu m-a atras niciodata, insa cand a aparut ea, mi-a placut enorm.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru ea,este superba,imi place rochia,este foarte asemanator cu cel vechi http://www.flickr.com/photos/shuga-shug/8103077831/in/photostream/

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. Mie mi se pare substantial imbunatatit acest mulaj, pana acum Erin nu era chiar deloc printre favoritele mele.

      Ștergere
  5. Hello from Spain: Erin has a beautiful hair color. She is very attractive. I love her turquoise eyes. She wears an elegant dress. She is perfect. Congratulations on your purchase. Keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  6. I love too the beautiful hair and the eyes, she's gorgeous now with her new face mold. Thanks Marta for your kind words.

    RăspundețiȘtergere