miercuri, 23 ianuarie 2013

Miss Parker are un nou look/ Miss Parker has got a new look


Daca va intrebati despre ce este vorba , ei bine, Poppy "Tears go by"  alias Cassiopeea, a avut de la inceput un par dificil de aranjat. Poate va amintiti ca ati vazut-o de nenumarate ori, prin poze, cu parul prins in diferite feluri, asta datorita faptului ca parul ei original era din fabrica mult mai lung in fata si mult mai scurt in spate. In plus nu statea nici drept nici ondulat, si era prea culcat deasupra capului.
Primul lucru pe care a trebuit sa il fac, a fost sa il aduc la aceeasi lungime, mai apoi, pentru a masca  forma capului si a fruntii, sa ii fac un breton lung, care la nevoie se mai poate ajusta.
Buzele pot fi oricand colorate la randul lor, oferindu-i o alta alura.
Va place?

Do you like her new look! After changing her body with Dania Zarr's , now she's got bangs and shorter hair.




4 comentarii:

  1. Cat de bine arata Poppy. Imi plac foarte mult pozele. Imi plac si manusile, si bocanci. Foarte reusite pozele. Eu zic ca arata super bine si cu buzele cu un aspect mai natural. Oricum pare foarte fierce

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de fapt maini cu manusi pictate. Sepot schimba mainile intre ele si am folosit manusile de la alta. O prinde look-ul asta , ea intotdeauna a fost o papusa mai mai fierce cum spui si tu, asta e motivul pt care i-am schimbat si corpul in prima faza, apoi parul si look-ul.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.