miercuri, 17 iulie 2013

Mobila Gloria si Poppy ! Gloria furniture and Poppy!





Dupa aproape jumatate de an de "regim", la colectia mea s-au adaugat 2 elemente noi si splendide: semineul Gloria, pe care- l caut de ani buni si pe care a reusita sa mi-l cumpere din Bucuresti, prietena mea Monia Corina si Poppy Pretty in Polynesia , editia 2013.

Despre setul Gloria va pot spune ca este copilaresc , insa cu mare potential, de aceea ii voi face o repictare. Preferatul meu din set , dupa semineu, este setul de scule pt foc (poza 2), absolut geniale! Si ca sa nu mai zabovesc acum asupra lui trebuie sa spun ca desi in poze unele decoratiuni arata aurii , in realitate sunt bronz, ceea ce ma bucura foarte mult, pt ca nuantele mai matuite sunt mult mai de bun gust. Un punct bun de plecare in repictarea lui! ;)

Poppy are o istorioara cam trista, pt ca vama mi-a cam taiat bucuria de a o primi, insa odata desfacuta, papusa in sine merita sacrificiul. In curand poze noi si cu ea.

After a long time of waiting I finally found a Gloria fireplace. The furniture is very pink, but it has a lot of potential. I will repaint it. Poppy arrived yesterday, she's really a "pretty" girl in Polynesia.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.