marți, 13 iulie 2010

Generation Girls : fete din toate lumea












Generation Girls este o editie mai speciala de papusi Barbie din anii '90, folosind mulaje deosebite ale fetei si ale corpului. S-a incercat realizarea unor papusi cu amprenta faciala si corporala etnica specifica( fiecate papusa apartine unei anumite tari)respectiv zone geografice cu trasaturile ei caracteristice. Corpul acestor papusi este putin mai mic decat al papusilor standard(vezi ultima poza) .

1/2. Preferata mea, si singura din grup pe care o am in colectie(in varianta europeana), Mari cu varianta europeana Mariko este o asiatica cu parul in doua culori. Ea are mulajul fetei Mari. Varianata europeana cu cercei galbeni si machiaj mai estompat este mai putin atragatoare din punctul meu de vedere.
3.Ana cu mulajul Ana/ Lara este din America Centrala.
3.Lara cu acelasi mulaj este din Franta.
4.Chelsie cu mulajul Chelsie /Tori este englezoaica.
5. Tori foloseste acelasi mulaj si este australianca.
6.Nichelle este din New York si folosete mulajul Asha. Personal imi plac foarte mult negresele , deci intra la randul ei intre preferatele mele.
7.Blaine este singurul baiat din serie , foloseste mulajul Blaine.

Un comentariu:

  1. Wow...ce bine imi pare ca ai scris de Generation Girls.....mi le doream foarte mult cand eram mai mic :P...sa ma anuntzi si pe mine daca totul e ok cu contul...

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.