miercuri, 24 noiembrie 2010

"Carnival Queen" OOAK
















"Carnival Queen" este cea mai recenta papusa OOAK pe care am realizat-o pentru Valentina. Ea si-a dorit o papusa inspirata de binecunoscuta Marie Antoinette. Papusa combina ideea aceasta cu tinuta stralucitoare a unei seri de carnaval, unde nu lipseste nici masca.
Rochia este in intregime cusuta si decorata manual, fiind alcatuita din 2 fuste suprapuse, corset si panier .
Materialele folosite sunt matase in 2 culori, pene, trandafiri de matase, snur auriu de diferite forme si grosimi, panglica si margele de 2 marimi.
Papusa este si partial repictata.

9 comentarii:

  1. papusa este magnifica, dar vezi ca ti-am scris ceva pe mail legat de poze...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sincer cel mai mult apreciez detaliile. Zici ca e facuta in fabrica, asa de bine e cusuta si aranjata. E preferata mea de la tine de pana acum.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este papusa la care am si lucrat cel mai mult. Valentina vroia ceva pompos si a fost o intrega munca de creatie ca sa realizez toate detaliile astea. Ma bucur enorm ca a lasat asa o impresie buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de frumoasa e papusa. Vorba lui Ada zici ca e scoasa direct din fabrica de la Mattel....este absolut superba. Felicitari cred ca au fost multe ore de munca in spatele acestei minunati :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult ;) Ore e putin spus, am lucrat cam 3 luni la ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult laura,tu esti maestra noastra!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc si eu Valentina, ma bucur ca ti-a placut. ;)

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.