luni, 22 noiembrie 2010

Editie speciala Jamie show de sarbatori - Sasha




Nu mi-au placut alte papusi si creatii Jamie Show , insa trebuie sa recunosc ca aceasta editie speciala de Sarbatori 2010 , Jamie Show Sasha Exclusiv 2010 Holiday Doll, vanduta de Angelic Dreamz m-a impresionat foarte mult. Papusa mi se pare superba si stranie , iar rochia rosie completata de un sacou cu fir stralucitor si de un oo Fabergee, care e de fapt o cutiuta de farduri, mi se pare absolut extrordinara.
Dupa pantofi nu ma prea omor insa...va plac? As fi ales ceva stralucitor si fara sireturi si care sa iaba totusi toc.

credit: http://www.angelicdreamz.com/SPECIAL-EDITIONS_c_1883.html

6 comentarii:

  1. Nu-mi place fruntea inalta. Zici ca este cheala. Pantofii sunt destul de fumati, iar legatura dintre Faberge si farduri si Gaga nu o vad. Daca ramaneau pe o singura directie era bine. Asa e un mic haos de lucruri frumoase, dar aruncate cam alandala impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie imi plac foarte mult hainele si alura papusii. Oul Fabergee e un accesoriu simbolic de Crcaiun, asa il percep eu, ceea ce mi se pare inspirat. In privinta fardurilor, nu erau neaparat necesare, dar nici nu ma deranjeaza.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ouale Faberge erau date de catre tzar de Paste, nu de Craciun.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asta asa e, eu cred ca ei au incercat sa faca un fel de globuri de Craciun in forma de ou Fabergee.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.