joi, 18 august 2011

Liv la iarba verde...o poveste de august

















E vara…cald…uf... vreme de relaxare, asa ca fetele Liv si-au propus un weekend de sport si distractie la iarba verde.

Faceti cunostinta cu cele mai noi Liv din colectia mea , Alexis “After School Cool” – Alex in costum sport original Barbie si cele doua Making Waves , Alexis si Daniela in hainute originale de plaja . Cele doua poarta tenisi Liv respectiv Barbie pentru a putea merge pe biciclete.

Urmariti-le povestea!(dati clic pe poza pentru a putea citi textul)

English here: http://www.flickr.com/photos/alyaalya12/

7 comentarii:

  1. Cea cu bentita roz pe cap este foarte frumoasa,imi place mult de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ea e Alexis After School Cool, una din cele mai reusite Liv. Uite-o aici in original:http://www.walmart.com/ip/Liv-After-School-Cool-Alexis-Doll/14666877

    Am si eu hainele, arata bestial in ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare post-ul. Imi place mult. Imi aduce aminte de cum era revista Barbie mai demult la noi gen benzi desenate. Imi plac mult si bicicletele

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi Doru si mie mi-a placut vechea revista Barbie, chiar am aproape toata colectia. Avea diorame super, pacat ca acum e doar cu desene.

    RăspundețiȘtergere
  5. Awesome photos! It looks like the dollies very much enjoyed themselves...I wish I understood it though.

    RăspundețiȘtergere
  6. You can find the english version here: http://www.flickr.com/photos/alyaalya12/

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.