vineri, 12 august 2011

Prima Liv OOAK din colectia mea - GalaXy



















Nu stiu alti cum sunt , insa mie imi place genul Sci-Fi. Ador papusile inspirate de acet gen super fantezist si cu un potential creativ nelimitat.
GalaXy este prima mea papusa Liv OOAK, la origine Daniela, o compozitie care mi-a luat multe luni de gandire si realizare. Papusa are ochii schimbati si repozitionati, este repictata si are atasate gene naturale. Liv poarta o peruca originala restilizata.
Am ales aceasta combinatie metalica albastru- argintiu, la machiaj si haine, inmuita de putin galben, in scopul de a crea un efect rece si luminos ca o imagine celesta scaldata in lumina de stele.

Mai multe fotografii aici:http://www.flickr.com/photos/alyaalya12/

Meet my first Liv OOAK! She's Daniela, repainted, with new eyes, and natural eyelashes. She has an original wig restyling.
The theme was Sci-Fi and she'e a GalaXy cold and bright in the same time. I used electric blue, silver and a little bit yellow for this cold effect.

More photos here:

http://www.flicLinkkr.com/photos/alyaalya12/

4 comentarii:

  1. Super tare! Recunosc ca in general, nu stiu de ce, papusile SF nu-mi plac f mult. Eu care sunt fana inrainta a SF-ului (carti, seriale, filme etc). Asta insa este superba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersi mult, chiar ma gandeam ce senzatie va lasa, mai ales ca e Liv. Si mie imi place enorm, are o tinuta unica.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow. Arata superb. Imi place foarte mult machiajul si hainele. Absolut superba. Ai putea sa incerci sa i faci niste cizme mai inalte tot din materialul argintiu, cred ca i putea sa faci baza cizmei din clei din care mi-ai facut si mie sabia pt Pirat. Merita macar sa incerci. Daca te uiti si la papusile Barbie Collector cu cizme lungi, tot asa le au, baza de plastic de care e lipita cizma din material.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da m-am mai gandit si eu sa fac pantofi de genul asta, insa nu ma incercat efectiv pana acuma. O sa urmeze.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.