luni, 28 noiembrie 2011

Mademoiselle Caprice 2011 Barbie OOAK













In seria de Craciun de anul asta intra si cateva papusi retro printre care si Mademoiselle Caprice.
Am tinut neparat sa reiau linia Charleston intr-o rochie de Craciun mai aparte. Am combinat argintiul cu rosu de sarbatoare si putin negru, si am accesorizat-o cu un colier si o diadema la moda in epoca.
Va place tigara? Atunci incepusera femeile sa isi castige independenta si sa fumeze, bineinteles :) asa ca tigara e ceva nelipsit la o rochie de anii '20.
Papusa este o Steffi Birthstone cu corp de Dynamite Girls, al carui par este recoafat pentru a fi scurt.
Cerceii si colierul sunt Fashion Royalty, iar pantofii sunt Mattel.

Sarbatori argintii tuturor!


Mademoiselle Caprice is a Christmas 2011 edition OOAK Barbie. I combined a Barbie Birthstone head with a Dynamite Girls body, and I created for her this silver glamour dress. I combined the silver with red and a little black. Do you like the cigarette? In that period the women just became independent and this was one of their favorite accessory. She also wears a FR necklace and earrings and Mattel shoes. Silver Holidays to you all!

7 comentarii:

  1. Laura,aceasta este magnifica,felicitari pentru o alta superba Barbie OOAK,fata ei este foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Bogdan, mulajul ei este Steffi, asta o face asa deosebita. Si eu sunt super incantata de ea, de cand am terminat-o o tot tin expusa la vedere sa ma pot uita la ea cand am ocazia :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Absolut superba. Sincer a fost o surpriza sa vad mulajul Steffie, nu m-am gandit pana acum dar merge perfect pt perioada respectiva. Imi place mult si tigarea, pare foarte autentica papusa. Parca fiecare ooak e mai frumoasa ca precedenta. Bravo e absolut superba

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru apreciere Doru, si eu ma bucur ca mi-a venit ideea cu tigara si sa stii ca aceasta Steffi a ajuns mai mult din intamplare personajul pricipal pentru acest concept OOAK. Nu stiam care papusa ar putea purta aceasta rochie si am incercat pe ea. Mi-a placut cum arata, in plus parul mi-a dat posibilitatea de a fi aranjat frumos, asa ca ea a fost castigatoarea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa. Ii sta bine cu noul corp mai ales datorita mainilor.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.