miercuri, 7 decembrie 2011

Cadouri de Mos Nicolae- poze ad hoc/ My Saint Nicolaus presents












Desi pe unele le astept de aproximativ un an, iata-le in sfarsit aici: Poppy Parker Youthquake roscata(pe care o voi repicta), in rochita OOAK de sarbatori, Color Infusion Amelie, o achizitie absolut superba de care ma bucur enorm si care era de ceva vreme pe lista mea si Liv Spa Sophie, o papusa cu surprize la care i se schimba culoare buzelor, machiajului, unghiilor si parului daca e udata cu apa rece.
Dintre toate Amelie mi se pare absolut senzationala!

Am ales varianta pozelor ad hoc, care mi s-a parut mai potrivita in acest caz, nu?

Voua ce v-a adus Mos Nicolae?

I got those present from Saint Nicolas, in 6 December. For some of them I waited for a long long time . I'm very glad for my Poppy Parker Youthquake, that I want to repaint , the awesome Color Infusion Amelie and this sweet Liv Spa Sophie that changes her hair, nails, lips and make-up color .
I choose to make some realistic photos of them . Do you like it?

4 comentarii:

  1. Wow felicitari,sunt superbe,imi place mult Poppy si Amelie,dar de ce vrei sa o repictezi pe Poppy? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu vreau sa o repictez total doar imi doresc sa ii fac gene pentru ca nu are, poate pistrui , ca tot e roscata ;) sau o alunita.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari sunt foarte frumoase. Amelie mi se pare bestiala. Imi plac si hainele si pantofi si tot. Abia astept sa o vad pe Poppy cu gene, desi e frumoasa si asa. Mi s-ar parea super cute cu niste pistrui subtili :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa ma gandeam si eu ceva foarte vag sa dea mai mult impresia de pistrui. Sper sa am timp si sa pot face toate retusurile astea, abia astept sa o vedeti unicat.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.