marți, 17 ianuarie 2012

Fashion Fever Kayla




Intotdeauna am iubit seria FF din care am si avut si mai am o gramada de modele. Kayla este unul din preferatele mele, datorita mulajului exotic si bineinteles , in cazul acestei colectii si hainelor super.
Am primit cadou recent de la Ada (multumesc!) o frumoasa Kayla despre care am banuit de la inceput ca s-ar putea sa apartina seriei. Asa este!
Am gasit-o in varianta originala , e destul de usor de identificat pt ca are niste ochi mai deosebiti.
Deoarece am primit-o fara haine i-am dat un costum FF de la alt model, Shannen, care o prinde perfect, zic eu.
Voua va place mulajul Kayla?Dar seria Fashion Fever, cum vi se pare?

Credit : http://www.ebay.com/itm/BARBIE-FASHION-FEVER-DOLL-NEW-TUBE-KAYLA-NRFB-MIP-/220928665480?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item33705fe788

6 comentarii:

  1. Hello from Spain: Fever fashion collection is one that brings a nicer clothes. I love you Kayla. I have no case. The chair with the light pink I have them and use them a lot too. Keep in touch

    RăspundețiȘtergere
  2. E foarte frumoasa. Imi place mult cum ai imbracat-o. Chiar e superba si papusa si linia Fashion Fever. Hainele chiar sunt foarte marfa la acesta linie.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari,arata foarte bine,imi place fata ei ,este draguta si hainele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks Marta, all of them has wonderful clothes , I still use some clothes from this collection even if I didn't keep some of the dolls.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi Doru, hainele astea sunt unele din cele mai reusite facute de Mattel, eu imi amintesc ca atunci cand a aparut seria la noi nu mai stiam pe care sa o cumpar!In plus au avut si inspiratia de a folosi si mulaje faine printre care Mackie, Kayla etc si chiar unele unicat cum e Shannen si alte cateva. O sa fac un articol cu toate papusile mele FF cumparate pe parcursul timpului, poate mai recunosti tu unele mulaje pe care eu nu mi le mai amintesc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca imi place Bogdan, are o fata ciudata chiar si pt Kayla, nu am mai vazut asa o varianat la acest mulaj.

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.