vineri, 13 ianuarie 2012

Noutati in colectia mea. New things from my collection








Am facut azi o plimbare fooooarte lunga prin oras si m-am ales cu 2 papusi Disney, respectiv Sheng Li si Esmeralada(imi place la nebunie ca se uita intr-o parte) si o comoda superba pentru papusi.
Sa le luam in ordine: prin chioscuri am gasit cateva modele limitate de papusi Disney, respectiv cele doua luate de mine, Pokahontas, Ariel mireasa, Cruella, Alice, Maleficinet si cam atat. Cum eu nu cumpar deobicei printese am fost atrasa de cele doua modele pe care le-am si luat. Mi-ar fi placut si Mulan, poate stie cineva daca a aparut pe undeva.

Cu toate ca papuselele m-au bucurat, nu va pot descrie cat m-a facut de fericita aceasta cutie de bijuterii, pt ca de fapt asta este, din lemn pictat, model pe care mi-l doream demult pentru papusi, insa nu-l gaseam decat la preturi foarte mari. Sper sa va placa si voua!


Today I bought 2 Disney dolls and a jewelery box that I want to use in my dollhouse. I'm very glad I found those dolls but the most I'm happy for the beautiful white painted furniture for my dolls diorama.

7 comentarii:

  1. Super comoda. Chiar arata foarte bine. Sincer as fi zis initial ca e speciala pentru papusi, nu m-as fi gandit ca e cutie de bijuteri. Si foarte frumoase papusile Disney, chiar sper sa aduca asa cum trebuie acesta colectie in tara sa pot sa imi i-au toata colectia

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu sper, sunt multe care mi-ar mai placea dar la noi nu aduc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow! Super comoda and super diorama !

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut si eu comoda intr-un magazin din Buzau. Este superba!

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.