sâmbătă, 3 martie 2012

Mobila Monster High Cleo de Nile



Cu toate ca nu-mi plac papusile Monster High, sunt placut surprinsa de aceasta mobila de toaleta de inspirarie egipteana. Realizata intr-un stil cat se poate de grandios in gen Hollywood-ian(marile productii ale anilor '60), mobilierul surprinde in esenta, placuta arta a civilizatiei Nilului. Ma bucur ca nu e deloc roz, ci merge pe culorile nisipului si fluviului ceea ce lasa o impresie placuta ochiului.In plus are si cateva accesorii in tema(cutie de farduri, farduri, pensula, un recipient pudriera si pamatuf).
O asemenea achizitie ar da foarte bine langa o papusa collector sau OOAK pe aceeasi tema, nu?

Eu chiar mi-as lua-o. In SUA e 21$, a vazut-o cineva prin Europa?

Even if I'm not a Monster high fan I like this nice furniture. The colors are appropriate to the Egyptian theme, and also the reminds me of the Hollywood movies of the 60's.
I think it could be nice ti use it in a diorama with a collector or an OOAK doll with Egyptian theme.

6 comentarii:

  1. Uite-o http://www.ebay.co.uk/itm/BNIB-MONSTER-HIGH-CLEO-NILES-VANITY-SET-NEW-RARE-/160751517260?pt=UK_Girls_Accessories&hash=item256d897e4c#ht_1984wt_1396

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut din Spania, nu-mi place fata Monster, dar hainele şi accesoriile care aduc sunt foarte original.Preţul de jucării din Spania este întotdeauna mai scump decât în America. Păstraţi legătura.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici mie nu-mi plac papusile, insa m-a atras aceasta mobila foarte mult ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu ador papusile monster high le-as vrea pe toate.Nu inteleg de ce nu iti plac.Se gasesc si in Romania dar foarte rar,de exeplu la Mall-ul Afi Palace Cotroceni la magazinul All for kids prietena mea a gasit unele din ele dar acum s-au scos din All for Kids si la noriel se pot gasi Operetta si Nefera dar insa sunt 100 de lei.Dar daca te duci in SUA le gasesti la preturi ieftine de la $ 20 pana la $50

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am gast-o in noriel acum e la reducere cu 50 lei in loc de 100 si eu o vreu. cred ca o so primesc de ziua mea

    RăspundețiȘtergere

Sweaters for cold weather

                                           The girls spend their time in the autumn house and wear the first clothes for fall.